יום שני, 30 בינואר 2012

BATH


תיק הרחצה תמיד היווה עבורי עוד תיק שיש להשקיע בו. תמיד הרגשתי צורך שיהיה לי תיק רחצה חמוד, לפעמים קיצ'י, מגניב (:
חנות שמכירה טוב את ארנקי, מזה שנים, היא שונרא, הממוקמת ברחוב יוחנן הסנדלר בתל אביב, שם אני מוצאת הכל. מלבד מוצרים לבית המעטרים את דירתי הקטנה והופכים אותה להרבה הרבה יותר מגניבה, רכשתי שם עם השנים תיקי רחצה, מתנות, יומנים, כרטיסי ברכה, בעצם הכל. שם מצאתי את תיקי הרחצה הכי מגניבים, כייפים ומיוחדים. אה כן, גם שימושיים. כמובן.

אני לא יודעת מה איתכן אך לי יש כמה תיקי רחצה (: כשאני נוסעת הכל מחולק לקטגוריות. בתיק אחד יש את כל הדברים הרגילים שכבר תמיד נמצאים בו ואני לא פורקת אותו כמו פינצטה, פצירה, חוט ומחט, האיפור, מסיר איפור וכאלו. באחרים זו כבר אריזה... תיק נוסף מוקדש לסבון, שמפו, מברשת שיניים, ניקוי פנים וכאלו, והתיק השלישי רק במידת הצורך למוצריי היגיינה נשיים. סך הכל שלושה תיקי רחצה. שמעתי שיש בקרבנו כאלו עם יותר (:

בחזרה לשונרא.... אני מביאה לכן פה מגוון של תיקי רחצה/איפור מגניבים אותם בעלי החנות מייבאים מצרפתיפן והודו
תהנו (:
  



















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה