יום שישי, 13 בינואר 2012

נעלולי פלא



אחד התחומים שהתפתח בשנים האחרונות בארץ ישראל הקטנה, הוא תחום עיצוב הנעליים. פעם, לפני בערך 10 שנים היינו רוכשות את הנעליים שלנו בגזית, על מנת לחוש מעט אופנתיות והנה בשנים האחרונות התגבשה ברנז'ת נעליים מופלאה, שווקים ופסטיבלים כולם עוסקים רק בנעליים... דבר אחד יש לי להגיד על זה- יייייישששש!!!!!
כמו כל אישה ממוצעת שגם מדדה את נעלי העקב האדומות של אמא שלה כבר בגיל 5- אני חולת נעליים. אוהבת אותן בכל הצבעים, בכל הצורות, שטוחות, עם עקב, סניקרס, שפיצי, מעוגל- הכל! הנעל היחידה שאני לא אוהבת ובחיים לא אנעל (וכן אני מרשה לעצמי להגיד במקרה הזה- בחיים לא!) זו הקרוקס! לא יקרה לעולם!!! אני עדיין מנסה לשכנע את בן זוגי לזרוק את הזוג שלו ואם לא לזרוק אז לא לצאת איתם מהבית... לעולמים!

בימים האחרונים לא הפסיק הגשם והוצאתי את המגפיים שלי מהקופסאות. בדרך כלל אני לא הולכת בחורף עם מגפיים אלא אם יורד גשם. היצע המגפיים העונה נהדר ועשיר. ממגפונים סקסיים ועד מגפי גומי שעושים חשק לרוץ לאיזו שלולית רק בגלל שאני יכולה! דגמים מקסימים וקווים נקיים כמו שאני אוהבת...
אני מביאה לכן כמה תמונות של מגפיים השייכים למעצבים וחנויות שאני אישית פוקדת כל עונה לראות מה חדש... יש לציין שהמחירים הם לא מחירים זולים כי על איכות ויופי לא מתפשרים! לפניכן מספר דגמי חורף מהממים חלקם בהנחות שוות במיוחד עכשיו עקב סוף העונה שבא עלינו לטובה. למי שצריכה עוד מידע מוזמנת לפנות אלי לעוד הצעות (:

Liebling- ליאור וקרני המוכשרים יושבים ברחוב בר כוכבא, בתל אביב, ולא מפסיקים ליצור נעליים מרשימות, מיוחדות, בעלי מראה נקי, אלגנטי, ומקסים. אין מצב שלא אכנס כמה פעמים בעונה!

                                                    (1300 ש"ח, אחרי הנחה 910 ש"ח)

                                            (1280 ש"ח, אחרי הנחה 896 ש"ח)

(979 ש"ח, אחרי הנחה 685 ש"ח)

                                                                 (957 ש"ח, אחרי הנחה 670 ש"ח)
                                                                                                                  
                                                                                     (צילום- סטודיו ליבלינג)



Olive Thomas הינו מותג נעליים השייך למיה המקסימה, שמוכרת את הנעליים שלה ברחוב מסריק, ומביאה אותי למינוס פה ושם.... כי אני פשוט לא עומדת בפני הנעליים שלה!

                                                             

                         (טווח מחירים לפני הנחה 650 ש"ח-1290 ש"ח, אחרי הנחה 485 ש"ח-900 ש"ח)

                                                                            (צילום- דרור בן נפתלי)


Story רשת החובקת בחובה הרבה מותגים ומעצבי נעליים נפלאים כמו מיכל מילר שאין מצב שלא אפקוד את הסטודיו שלה כל תחילת עונה, פורנורינה, מליסה ועוד הרבה רבים אחרים וטובים, בחרתי את האהובים עלי (:

                                                        (מיכל מילר 890 ש"ח, אחרי הנחה 712 ש"ח)


                                                 
                                                            (מיכל מילר, 1150 ש"ח, אחרי הנחה 805 ש"ח)


                                                                                          (צילום- מיכאל טופיול)




                                                 (מליסה, 579 ש"ח, אחרי הנחה 463 ש"ח)

                                                                                          (צילום- אסף רייז)


Natalie ve Tamar הן מעצבות שהכרתי רק לאחרונה והדגמים שלהם ממש יפים שווה בדיקה.


                                                            (880 ש"ח)

                                                (820 ש"ח)

                                                                      (צילום- גלעד בר שלו)



מידע חיוני (:

Liebling - בר כוכבא 63, תל אביב
Olive Thomas- מסריק 19, תל אביב
Story- חנויות הרשת
Natalie ve Tamar- כתובת אי מייל לבדיקת החנות הקרובה אליכן- natalievetamar@gmail.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה