יום שישי, 9 במרץ 2012

"שמח ומבדח" (:


אני אוהבת את פורים. יש אנרגיות מאוד טובות, אנשים מחייכים, ממתקים, מוסיקה, אלכוהול והכי חשוב תחפושות. מה שנהדר בתחפושות הוא שגם אם מישהו סתם זורק על עצמו אוזניים של חיה זה נקרא תחפושת וכולם שמחים ומאושרים, אך בשבילי זו אפשרות לעשות הפקת אופנה אישית ולצאת איתה לרחוב.
ההשראה לתחפושת הגיעה ממור ממקום עבודתי שהצטלמה עם רטייה. רציתי מאוד לשים רטייה בפורים ומשם הכל התגלגל והגיע ל- אלמנה שחורה. כאן מגיע משחק המילים. אני בעצם נראית כמו אלמנה שחורה- אישה בלבוש שחור, עם כובע שחור, אך אני קטלנית כמו העכבישה ופה נכנסים הרטייה והפיגיון שלי.
על מנת להוציא את התחפושת הזו באופן הכי טוב פניתי למומחה- גיא גיל הבעלים של מרילין אהובתי, שעיצב לי אקססוריז מהמם עם רשת שהבאתי איתי (מחנות אליה גיא שלח אותי). התוצאה כאן לפניכן בתוספת של תמונות מהחנות המקסימה של גיא שנמצאת ברחוב בעלי מלאכה, לשם אני בטוח חוזרת פורים או לא פורים ורק כדי לראות את התכשיטים המיוחדים שגיא מעצב. פורים שמח (:









 

2 תגובות: