יום שלישי, 20 במרץ 2012

פוסט ברוח אגדות וסיפורים (:


כל מי שמכיר אותי יודע כמה אני אוהבת סרטים מצויירים ובמיוחד סרטי וולט דיסני (: הגיבורה האהובה עלי היא אריאל מבת הים הקטנה מי שלכם?

זוהר מור, בעלת מותג התכשיטים קולולוש פתחה סטודיו ברחוב ברזילי 4, בתל אביב. כשנכנסתי לסטודיו של זוהר, שמעצבת תכשיטים ברוח אגדות, הרגשתי כמו עמי ותמי שראו לראשונה את בית הממתקים או אריאל כשהיא רואה לראשונה את אריק (:
הכל בצבעי גלידה, מלא תכשיטים עם במבי, עליסה בארץ הפלאות, סוסי חד קרן, תחרה וגם ברבור לבן צחור עשוי צדף אמיתי שאני מתכננת עליו כבר די הרבה זמן...
את הרומן שלי עם קולולוש התחלתי כשזוהר התגוררה בקרואטיה ולא יכולתי לוותר על שרשרת הציפור הירוקה שלה. התגברתי על הפחד להזמין פריטים מהאינטרנט והזמנתי. כשהגיעה הקופסא המהממת ידעתי שזהו- אני מאוהבת. כן גם השרשרת הייתה מהממת (:
כל אחת תמצא שם את הפריט המתאים לה, שכן הסגנון אקלקטי ויש כל כך הרבה פריטים שונים ומגוונים בעלי אופי שונה, המייצגים תרבויות, תקופות ומקומות שונים.
























האתר של זוהר-  http://www.kululush.com 
פייסבוק-  kululush



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה